Create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, July 1, 2012

KehidupanKU

 السلام عليكم

Huh..Aku engat aku dah lupa kat blog nie
8 Bln dah kot
besala org sudah bekerjaya...
ginilah mana ada masa nak layan kehidupan maya..
P kija balik kija..pastu lotih..pastu tidoq..Huhhh
At least rini aku update la juga..tamplate baru nie...hihi


For my follower yg sememangnya x follow pon..
aku mintak maap sbb x update..
entah kenapa diriku terlalu sibuk dengan keja2 dunia..




Tapi2...aku kini mungkin sedikit berubah...mungkin la
entah macam mana nak cerita..slow2 la aku updates
setakat tu ja kot..




Kini aku mengejar sesuatu yg diidam2kan setiap jiwa insan
sesustu yg jarang2 didengar...jeng3
sungguh aku tidak pernah menyangka kan kertemu
tapi yakinlah ia adalah kehendak tuhanku yg bersifat dgn jamal dan jalal
mentadbir seluruh alam, dilangit dan di bumi..


firman tuhan:

Dia lah Yang Awal dan Yang Akhir; dan Yang Zahir serta Yang Batin; dan Dia lah Yang Maha Mengetahui akan tiap-tiap sesuatu.


(surah Al-hadid ayat 3)

letak gambaq satu kot wat semangat...:D

Hidup dalam kalimah agung


1 comment:

  1. salam... mintak copy widget waktu tu no...

    hehehe.. lama hg x blog.. aku duk tunggu tu...

    ReplyDelete